czwartek, 27 września 2007

Czy marzysz o zlizaniu językiem potu.

Nagie 14 Latki

  • Czy czujesz Moją moc wokół siebie?, Pozostaw Mi kontrolę nad wszystkim, niech Moje zaklęcia cię uspokoją Zabiorę cię na małą podróż po krainie erotycznego bólu i cierpienia, będę słyszeć twój jęk o wiele głośniejszy.. Słyszysz jak szepczę ci to wszystko do ucha i czujesz jak cały należysz i zależysz tylko ode Mnie... Czujesz jak lekko ocieram się nogami o twoje uda, czujesz Moje paznokcie na twoich plecach... Czy czujesz Mój oszałamiający zapach, psie??, Czy stoi ci z pożądania do Mnie?, Czy marzysz o zlizaniu językiem potu z Mojego ciała, o nagie dziewczyny darmowe wylizaniu Mojej krwawiącej cipy? Słyszysz lekki śmiech.
  • - Znam ten głos. - powiedziałem - Należał do Lodowej Anny. Ale jej już nie ma. Wyszło z niej zwierzę, które tyle lat Anna trzymała w niewoli, tak, żeby nikt nie widział. - Wargi kobiety zaczęły drżeć, ale nie przestawałem mówić, prosto w jej twarz - A teraz to zwierzę znalazło nowego Pana, który lepiej o nie zadba, niż Lodowa Nagie 14 Latki Anna.
  • Kiedy i już jej twarz i reszta ciała była skrzętnie wylizana, wstała coś powiedziała do Roberta odwróciła się do niego tyłem zadarła do góry nagie laski za darmo, suknię i oparła o parapet wypinając swoje dupsko, dla mnie było to jednoznaczne właśnie w tej chwili świadek na moim weselu zerżnie moją żonę.
  • Zerznij mnie - powiedziałam. Ustawiona tyłem do niego słyszałam jak klęka i zbliża się do mnie. Poczułam jego dłonie na pośladkach i kutasa wsuwającego się wreszcie we Nagie 14 Latki mnie. Przeleciał dreszcz. Zamknęłam oczy i pozwoliłam, żeby mnie pieprzył. Jego uda uderzające o moje pośladki poruszały całym moim ciałem. Jego kutas wypełniał Nagie 14 Latki mnie całą i wsuwał się do końca mojej spragnionej cipki i wychodził ja nic nie widziałam czułam tylko rozkosz jego fiuta we mnie. I stabilne ruchy. Ogarniała mnie przyjemność nie do zniesienia, zaczęłam jęczeć w takt każdego uderzenia jego członka coraz to szybciej i regularniej jego Nagie 14 Latki dłonie dotykały moich pośladków i bioder.
  • Tak długo czekałam na twój powrót, że teraz, kiedy już jesteś za zamkniętymi drzwiami łazienki, nie mogę sobie znaleźć miejsca. Wchodzę więc do środka i siadam na brzegu wanny. Rozkoszuję się twoim widokiem. Tak tęskniłam. Wkładam dłoń do wody (gorąca) i dotykam wewnętrznej strony twojego uda. - Mogę wejść do ciebie? Pozwalasz. Uwielbiam sposób w jaki patrzysz na mnie kiedy się rozbieram. Znasz Nagie 14 Latki moje ciało na pamięć, ale za każdym razem uważnie śledzisz każdy mój ruch, jakbyś widział mnie pierwszy raz w życiu, dlatego robię nagie piękności przed tobą mały strip-tease. Patrzę jak błyszczą ci się oczy a twoja męskość wychyla się spod powierzchni wody.
  • Cierpiałem leżąc z otwartymi, oczami ona Nagie 14 Latki już to zauważyła musiała zauważyć przecież za oknem był już dzień, mogła być już 7 rano, nie wiem dokładnie ale było jasno.
  • Brak komentarzy: